نحوه خروج از گروه تلگرام بدون نوتیفکیشن

تلگرام به عنوان فضایی با طراوت و هیجان‌انگیز برای نسل جوان، به‌ویژه نسل Z ظهور کرده است. تلگرام با ویژگی‌های پویا، تمرکز قوی بر حفظ حریم خصوصی و جامعه پر جنب و جوش، تجربه‌ای منحصر به فرد و جذاب را برای جوانان آگاه به فناوری ارائه می‌کند. چه در ارتباط با افراد همفکر، کاوش در علایق مختلف، یا شرکت در بحث های پر جنب و جوش، Gen Z خانه ای در تلگرام دارد.

 

نسل Z به دنبال پلتفرم هایی است که با ارزش های آن ها همسو باشد و جایگزینی برای رسانه های اجتماعی اصلی ارائه دهد. تلگرام به دلیل رابط کاربر پسند و اقدامات امنیتی قوی آن محبوبیت زیادی به دست آورده است. تلگرام با رمزگذاری سرتاسر و پیام های خود تخریب شونده تضمین می کند که مکالمات خصوصی و محافظت شده باقی می مانند و تمایل نسل Z برای یک محیط آنلاین امن را جلب می کند.

یکی از جنبه های جذاب تلگرام، ارتباط با افراد همفکر و کشف علایق از طریق گروه ها و کانال ها است. این می تواند هر چیزی باشد، از یک طرفدار خاص، کانالی که در مورد مسائل اجتماعی بحث می کند، یا جامعه ای متمرکز بر هنر و طراحی.

 

نسل Z به خاطر آگاهی اجتماعی و هدفش برای ایجاد تأثیر مثبت و پایدار شناخته شده است. تلگرام بستری است که در آن فعالان جوان سازماندهی می‌کنند و از عدالت اجتماعی، اقدامات اقلیمی و دیگر اهداف مهم حمایت می‌کنند.

Gen Z در خلاقیت رشد می کند و تلگرام بوم نقاشی برای آنها برای نشان دادن استعدادهایشان است. با ایجاد و به اشتراک گذاری ربات ها، برچسب ها و تم های تعاملی، نسل Z می تواند توانایی های هنری خود را آزاد کند. API تلگرام همچنین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های خود را بسازند و حس مالکیت و نوآوری را در میان علاقه‌مندان به فناوری جوان ایجاد کند.

در وبلاگ امروز، در مورد نحوه ترک گروه تلگرام بدون اطلاع رسانی در مورد آن بحث خواهیم کرد!

چگونه بدون اعلان از گروه تلگرام خارج شویم؟

اول از همه، مایلیم اشاره کنیم که از نظر فنی هیچ گزینه یا روشی وجود ندارد که به شما اجازه دهد بدون اطلاع کاربران از گروه تلگرام خارج شوید. بیایید در مورد اینکه چرا می خواهید یک گروه را ترک کنید و اینکه آیا مشکل شما بدون دردسر قابل حل است صحبت کنیم. و اگر نمی تواند، ما همچنین یک روش نهایی داریم که ممکن است به شما در حل این معضل کمک کند.

 

آیا به دلیل اطلاعیه ها از گروه خارج می شوید؟

حال، بیایید بگوییم که شما نمی خواهید از این دردسر عبور کنید. در این مورد، چرا دلیل اصلی ترک پلت فرم را دوباره بررسی نمی کنید؟

مشکل اصلی کاربران در چت های گروهی اعلان های بی وقفه است. چت های گروهی اغلب می تواند بسیار طاقت فرسا باشد، و اینکه تلفن شما در تمام طول روز وزوز کند، جالب نیست. این بیشتر برای آن دسته از کاربرانی صادق است که به ندرت می‌توانند در این بحث‌ها مشارکت کنند، اما همچنان باید از آن‌ها عبور کنند.

اعلان‌ها را برای آن چت گروهی خاص غیرفعال کنید

 

اگر این تنها مشکل شماست، اجازه دهید به شما کمک کنیم! برای جلوگیری از نمایش اعلان ها هنگام دریافت پیام در گروه تلگرام، می توانید از طریق مراحل زیر آنها را غیرفعال کنید:

مرحله 1: تلگرام را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید و چت گروهی را که می خواهید ترک کنید باز کنید.

مرحله 2: برای دسترسی به صفحه اطلاعات گروه، روی نام گروه ضربه بزنید.

مرحله 3: در صفحه اطلاعات گروه، بخش Notifications را پیدا کنید.

مرحله 4: دکمه جابجایی کنار گزینه Enable Notifications را خاموش کنید.

این کار اعلان‌های پیام‌های درون گروه را غیرفعال می‌کند و تضمین می‌کند در حالی که هنوز عضو هستید اطلاعی دریافت نمی‌کنید. اکنون، لازم نیست در طول روز نگران اعلان‌های مزاحم ناخواسته باشید!

بی‌صدا کردن چت‌های گروهی
اگر نمی‌خواهید اعلان‌های گروه‌ها را به‌کلی غیرفعال کنید، می‌توانید آنها را نیز بی‌صدا کنید تا از نمایش آن‌ها در بالای لیست چت خود جلوگیری کنید. با بی‌صدا کردن یک چت گروهی، می‌توانید گفتگوها را بدون به‌روزرسانی‌های یک گروه، مرور کنید.

در اینجا نحوه بی صدا کردن گروه تلگرام آمده است:

مرحله 1: تلگرام را باز کنید و به چت گروهی که می خواهید بی صدا کنید بروید.

مرحله 2: برای دسترسی به صفحه اطلاعات گروه، روی نام یا عکس گروه ضربه بزنید.

مرحله 3: گزینه Mute را پیدا کنید. برای بی‌صدا کردن اعلان‌های گروه برای مدت زمان انتخابی، مدت زمان مورد نظر را انتخاب کنید (به عنوان مثال، 8 ساعت، 2 روز یا برای همیشه).

بی صدا از گروه خارج شد
اگر اعلان‌ها را غیرفعال کرده‌اید و چت گروهی را بی‌صدا کرده‌اید، اما هنوز فکر نمی‌کنید که کار می‌کند، متوجه می‌شویم. تنها گزینه ای که برای شما باقی مانده این است که بدون اطلاع همه از گروه خارج شوید.

اینکه آیا در این تلاش موفق خواهید شد یا نه، کاملاً به گروه بستگی دارد. اگر گروه بزرگی است، گروهی که حتی با برخی از شرکت‌کنندگان صحبت نکرده‌اید، می‌توانید از آن دور شوید. با این حال، اگر این یک گروه صمیمی با دوستان و آشنایان نزدیک شما بود، به همین راحتی هم نخواهد بود.

در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

ابتدا باید نام و نام کاربری خود را (اگر دارید) به چیز دیگری تغییر دهید که متعلق به شما نیست. سپس، تنها کاری که باقی می ماند این است که بدون اینکه به کسی بگویید گروه را ترک کنید. اگر شرکت کنندگان شما را نشناسند، بیش از یک دقیقه به آن فکر نمی کنند.

با این حال، اگر آنها دوستان شما هستند که شما را می شناسند، متوجه خواهند شد که فردی تصادفی که اضافه نشده است، گروه را ترک کرده است. سپس آنها لیست را بررسی می کنند و می بینند که شما گم شده اید.

در حالی که مخاطرات بالا هستند، اگر موفقیت آمیز باشد، فرار شما این پتانسیل را دارد که بسیار تمیز باشد.

در اینجا نحوه تغییر نام/نام کاربری در تلگرام آمده است.
نام

مرحله 1: برنامه موبایل تلگرام را باز کنید و روی نماد همبرگر در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.

مرحله 2: در منوی layover، تنظیمات را پیدا کرده و انتخاب کنید. سپس روی نماد سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید و از بین سه گزینه ظاهر شده در یک لیست کوچک، Edit name را انتخاب کنید.

مرحله 3: نام مورد نظر خود را وارد کنید و برای ادامه روی نماد تیک ضربه بزنید.

نام کاربری

مرحله 1: به صفحه تنظیمات خود بروید و روی نام کاربری خود در زیر اطلاعات حساب خود ضربه بزنید.

مرحله 2: اکنون، نام کاربری را وارد کنید که بسیار شبیه به نام جدید شما است، و همه چیز آماده است!

در اینجا نحوه ترک چت گروهی تلگرام آمده است.
مرحله 1: تلگرام را باز کنید و به چت گروهی که می خواهید ترک کنید بروید. برای دسترسی به صفحه اطلاعات گروه، روی نام یا عکس گروه ضربه بزنید.

مرحله ۲: در صفحه اطلاعات گروه، به پایین اسکرول کنید و روی گزینه ترک گروه ضربه بزنید.

ترک یک گروه، حضور شما را به طور کامل از گروه پاک نمی کند. ممکن است دیگران همچنان پیام‌های قبلی شما را ببینند. اگر می خواهید خود را به طور کامل حذف کنید، اکانت تلگرام خود را حذف کنید یا با ادمین گروه تماس بگیرید تا حساب کاربری خود را حذف کنید.

نکات اضافی برای حفظ حریم خصوصی
در حالی که خروج از گروه تلگرام بدون ایجاد نوتیفیکیشن یک راه محتاطانه برای خروج است، چند مرحله برای افزایش حریم خصوصی شما وجود دارد:

 

تنظیمات حریم خصوصی خود را تنظیم کنید.

برنامه تلگرام را باز کنید، به تنظیمات بروید، Privacy and Security را انتخاب کنید و به افرادی که می توانند تصویر پروفایل، آخرین وضعیت مشاهده شده و شماره تلفن شما را ببینند مجوز دهید.

پیام های خود را حذف کنید

قبل از ترک یک گروه، می توانید پیام های خود را حذف کنید تا نمایان شدن مشارکت های قبلی خود را کاهش دهید. در حالی که اگر سایر کاربران با شما تعامل داشته باشند، این معنی چندانی نخواهد داشت، ارزش امتحان کردن را دارد.

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *