چگونه در جستجوی تلگرام رتبه اول را کسب کنیم؟

چگونه در جستجوی تلگرام رتبه اول را کسب کنیم؟

چگونه در جستجوی تلگرام رتبه اول را کسب کنیم؟

محبوبیت کانال های تلگرام در حال حاضر به قدری زیاد شده است که مانند گوگل و سایر موتورهای جستجو، این سوال برای رتبه بندی این کانال ها در جستجوی تلگرام مطرح می شود.


البته ویژگی های اجرای کانال در تلگرام با اجرای یک وب سایت تفاوت قابل توجهی دارد و شایان ذکر است که جستجو در تلگرام در هنگام تبلیغ منبع شما مانند سایت ها و موتورهای جستجو جایگاه اول و اصلی را ندارد، اما هنوز موضوعات و تعداد معینی از افراد هنوز از طریق جستجوی "پیام رسان" صفحه مورد نیاز خود را جستجو می کنند، بنابراین برای بدست آوردن مشترکان بیشتر نباید از این کانال غافل شوید.


رتبه بندی در جستجوی تلگرام چگونه کار می کند؟

خزیدن اولین کاری است که موتور جستجوی تلگرام انجام می دهد. همه گروه‌ها، کانال‌ها و ربات‌ها در پایگاه داده تلگرام هستند. الگوریتم‌های جستجوی تلگرام همه این کانال‌ها، گروه‌ها، ربات‌ها و اطلاعات عمومی (نه خصوصی) را جمع‌آوری و ذخیره می‌کنند.

در مرحله دوم نمایه سازی داریم. در این قسمت ربات های جستجوگر تلگرام محتوا را بر اساس موضوعات و کلمات کلیدی خاص در دسته بندی های مختلف قرار می دهند. در اینجا تمامی کانال‌ها، گروه‌ها و ربات‌های تلگرامی که توسط موتور جستجو خزیده شده‌اند، بر اساس موضوعات و کلمات کلیدی مرتبط دسته‌بندی می‌شوند.

مرحله سوم و آخر، همچنین مهم ترین مرحله، رتبه بندی است. داده‌های نمایه‌شده توسط آن بر اساس عوامل خاصی رتبه‌بندی می‌شوند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت و در صفحات نتایج یا نتایج جستجو به کاربران نشان داده می‌شوند.

مهمترین عناصر برای رتبه بندی در تلگرام

پس از مراحل فوق مرتب سازی و پردازش اطلاعات، وقت آن است که ببینیم هنگام رتبه بندی در جستجوی خود تلگرام، چه عناصری از کانال ها در نظر گرفته می شود.


برای شما بسیار مهم است که بدانید اگر می خواهید در نتایج جستجوی تلگرام نشان داده شوید، کانال یا گروه شما باید عمومی باشد نه خصوصی.


مراقب باشید و مطمئن شوید که کانال یا گروه شما عمومی است، می توان آن را توسط الگوریتم های تلگرام خزیده و رتبه بندی کرد.


1. نام کانال تلگرام

یکی از مهم ترین عواملی که در رتبه بندی تلگرام در موتورهای جستجو موثر است نام کانال است. شما باید نام کانال تلگرام خود را بر اساس کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید، بهینه کنید. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی هدف شما "سئو" است، باید از این کلمه کلیدی در نام کانال تلگرام خود استفاده کنید.


همچنین لازم به ذکر است که حداقل طول کلمه برای جستجو در تلگرام 4 حرف است. این را در هنگام برنامه ریزی نام کانال در نظر بگیرید


2. توضیحات.

شاید مهمترین فاکتور برای الگوریتم های رتبه بندی تلگرام بعد از نام، توضیحات کانال باشد. مهمترین کلمات کلیدی که می خواهید در جستجوی تلگرام پیدا شوند را در توضیحات کانال خود قرار دهید و سعی کنید توضیحات خود را ساده و واضح نگه دارید.


3. سن کانال شما

همچنین یکی از مهم ترین فاکتورهای الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجو و خود جستجوی تلگرام است. قدمت و توسعه مداوم کانال در طول زمان برای رتبه کانال شما بهتر و بهتر عمل می کند.


4. کیفیت محتوای کانال تلگرام شما

کیفیت در همه جا مهم است. اگر می‌خواهید در رتبه‌بندی جستجوی جهانی موتور جستجوی تلگرام جایگاهی برای کلمات کلیدی هدف کسب کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:


سعی کنید محتوای پست های خود را بر اساس کلمات کلیدی هدف خود بهینه سازی کنید و مشکلات واقعی مخاطبان کانال خود را در هر پست حل کنید.

کانال خود را با پست های جدید مرتبط نگه دارید. به روز رسانی محتوا همراه با کیفیت بالا دو عامل بسیار مهم برای رتبه بندی الگوریتم ها هستند.

با افزودن برچسب به پست های خود ساختاری برای پست های تلگرام خود ایجاد کنید. به این ترتیب، نه تنها پست‌های کاملاً بهینه‌سازی شده‌ای در کانال خواهید داشت، بلکه به الگوریتم‌ها کمک می‌کند تا محتوای خود را در صفحات نتایج یا نتایج جستجو بهتر بخزند و رتبه‌بندی کنند.

5. مشترکین

این یک واقعیت بدیهی است، اما همچنان یک واقعیت است: هر چه تعداد مشترکین واقعی و فعال در تلگرام بیشتر باشد، محتوا و کانال شما محبوبتر و مشهورتر خواهد شد. مهم این است که مشترکین فعال و واقعی باشند، نه ارواح مرده که از طریق روش های تقلب به دست آمده اند.


اگر 100000 مشترک و 1000 بازدید و اشتراک گذاری و نظرات / لایک و سایر تعاملات با محتوا به طور کلی ده ها نفر دارید، مشخص است که مشترکین فریب خورده اند و مخاطبان واقعی کانال نیستند. هرچه میزان تعامل مشترکین با نشریات بیشتر باشد، بهتر است. برای کانال ها، این نشانگر ER نامیده می شود.


به گفته Telemetr، میانگین ER در بازار 29٪ است، این مقدار برای همه کانال ها است که در 5 روز به دست می آید.


6. لینک کانال

درج مستقیم کلمه کلیدی مورد نظر در لینک کانال در بسیاری از موارد در ساخت نتایج جستجو بر اساس کانال امتیاز مثبتی به همراه دارد.


نتیجه

با ایجاد کانال تلگرام، نباید از موارد و تنظیمات اولیه ای که در حال حاضر عملکرد پیام رسان تلگرام اجازه می دهد غافل شوید، اما باز هم باید این نکته را درک کرد که تنها با رعایت نکات فوق، بعید است در ساخت کانال به موفقیت زیادی دست پیدا کنید. مخاطبان، این نیاز به یک رویکرد یکپارچه دارد که شامل هر دو روش "سفید" و "خاکستری" برای جذب مشترکین جدید به کانال است، که ارزش نوشتن بیش از یک پست جداگانه را دارد.


برچسب ها: ربات تلگرام - ویفالو - ربات ویفالو

ارتباط با پشتیبان