قابلیت‌های جدید پیام‌رسانی در اینستاگرام و مسنجر

قابلیت‌های جدید پیام‌رسانی در اینستاگرام و مسنجر

اینستاگرام و مسنجر به تازگی مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید پیام‌رسانی را معرفی کرده‌اند که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند و ارتباطات را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند. این به‌روزرسانی‌ها با هدف ارائه امکانات پیشرفته و جذاب، به کاربران این امکان را می‌دهند تا مکالمات خود را به شکلی خلاقانه‌تر و موثرتر مدیریت کنند.امروز، ویژگی‌های جدیدی که بخشی از تجربه جدید پیام‌رسانی در اینستاگرام هستند، در دسترس قرار گرفته‌اند. در ادامه به معرفی برخی از قابلیت‌های جدید پیام‌رسانی در اینستاگرام و مسنجر می‌پردازیم که به کاربران کمک می‌کنند تا در ارتباط با دوستان و خانواده خود تجربه‌ای بهتر و جذاب‌تر داشته باشند.

 

قابلیت‌های جدید پیام‌رسانی در اینستاگرام و مسنجر

تماشای همزمان (Watch Together)
اولین ویژگی که اکنون در دسترس است، تماشای همزمان (Watch Together) نام دارد. با به‌روزرسانی به تجربه جدید پیام‌رسانی در اینستاگرام، شما و دوستانتان می‌توانید به صورت همزمان IGTV، ریلز، برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و ویدئوهای ترند را در طول چت ویدئویی مشاهده کنید.

 

نحوه استفاده از Watch Together
برای شروع تماشای Here for It with Avani Gregg یا Post Malone’s Celebrity World Pong League با دوستانتان، کافی است یک چت ویدئویی در اینستاگرام یا مسنجر شروع کنید یا یک اتاق مسنجر ایجاد کنید. در یک چت ویدئویی اینستاگرام، دکمه رسانه در پایین سمت راست را بزنید و تب TV & Movies را انتخاب کنید. در چت ویدئویی مسنجر، صفحه را به بالا بکشید تا منو را ببینید، Watch Together را انتخاب کنید و سپس تب TV & Movies را انتخاب کنید. از آنجا می‌توانید محتوای مختلفی از جمله نمایش‌های آوانی و پست مالون را انتخاب کنید.قابلیت‌های جدید پیام‌رسانی در اینستاگرام و مسنجر

تم‌های چت
ویژگی دومی که معرفی می‌کنیم، تم‌های چت مانند تای-دای (tie-dye) و عشق است که به شما امکان می‌دهد مکالمات خود را شخصی‌سازی کنید. یکی از این تم‌ها، تجربه‌ای خاص با TinyTAN است، گروهی از شخصیت‌های دوست‌داشتنی که از هفت عضو BTS الهام گرفته‌اند. پس از به‌روزرسانی به تجربه جدید، می‌توانید تم چت TinyTAN را در اینستاگرام و مسنجر فعال کنید. با استفاده از ایموجی‌های 💜، آهنگ‌های مورد علاقه خود از آلبوم جدید را به اشتراک بگذارید یا واکنش‌های پیام خود را برای چت با تم TinyTAN شخصی‌سازی کنید.

 

نحوه فعال‌سازی تم چت TinyTAN
برای فعال‌سازی تم چت TinyTAN در اینستاگرام و مسنجر، به تنظیمات چت خود بروید، روی گزینه Theme بزنید و TinyTAN را انتخاب کنید.

 حالت ناپدید شونده (Vanish Mode)
ویژگی سوم که به زودی ارائه خواهد شد، حالت ناپدید شونده است. این ویژگی انتخابی است و پیام‌های دیده شده پس از ترک چت ناپدید می‌شوند. گاهی اوقات، پیام‌هایی که ارسال می‌کنید لحظه‌ای و خودجوش هستند و نمی‌خواهید در تاریخچه چت باقی بمانند. اکنون می‌توانید میم‌ها، گیف‌ها یا واکنش‌هایی را ارسال کنید که می‌خواهید بیان کنید، اما نمی‌خواهید در تاریخچه چت باقی بمانند. برای فعال‌سازی آن، کافیست در یک چت موجود به بالا بکشید تا وارد حالت ناپدید شونده شوید. دوباره به بالا بکشید و به چت معمولی بازگردید.

 

ما حالت ناپدید شونده را با در نظر گرفتن امنیت و انتخاب شما طراحی کرده‌ایم، بنابراین شما کنترل تجربه خود را در دست دارید. برای شروع، فقط افرادی که یکدیگر را در اینستاگرام دنبال می‌کنند یا در مسنجر متصل هستند می‌توانند در چت‌های یک به یک از حالت ناپدید شونده استفاده کنند. حالت ناپدید شونده نیز اختیاری است: شما انتخاب می‌کنید که آیا با کسی وارد حالت ناپدید شونده شوید یا خیر. اگر کسی در حین استفاده از حالت ناپدید شونده از چت شما اسکرین‌شات بگیرد، به شما اطلاع داده خواهد شد. و همانطور که همیشه، می‌توانید کسی را بلاک کنید یا مکالمه‌ای را گزارش دهید اگر احساس ناامنی کردید.

ما به تدریج حالت ناپدید شونده را در مسنجر و اینستاگرام منتشر می‌کنیم. این ویژگی اکنون در مسنجر در آمریکا و چند کشور دیگر در دسترس است و به زودی به کشورهای اتحادیه اروپا نیز خواهد آمد. حالت ناپدید شونده در اینستاگرام نیز به زودی در آمریکا و سایر کشورها در دسترس خواهد بود، زمانی که به تجربه جدید مسنجر به‌روزرسانی کنید.

 

تماشای همزمان (Watch Together) و تم‌های چت تنها بخشی از چند ویژگی از قابلیت‌های جدید پیام‌رسانی در اینستاگرام و مسنجر هستند. این ویژگی‌ها شامل استیکرهای سلفی، واکنش‌های ایموجی سفارشی، افکت‌های پیام متحرک و کنترل‌های پیام می‌شوند که اکنون به‌طور جهانی در دسترس همه کاربرانی قرار دارند که تجربه جدید مسنجر در اینستاگرام را به‌روزرسانی کنند.

 

ویژگی‌های جدید پیام‌رسانی
1. تماشای همزمان (Watch Together): امکان تماشای ویدیوها، برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها به صورت همزمان با دوستان در طول چت ویدئویی.

2. تم‌های چت: تم‌های جدید مانند تای-دای و عشق و همچنین تم ویژه TinyTAN از BTS برای شخصی‌سازی مکالمات.

3. استیکرهای سلفی (Selfie Stickers): ایجاد استیکرهای شخصی با استفاده از عکس‌های سلفی.

4. واکنش‌های ایموجی سفارشی (Custom Emoji Reactions): انتخاب و تنظیم ایموجی‌های خاص برای واکنش به پیام‌ها.

5. افکت‌های پیام متحرک (Animated Message Effects): اضافه کردن افکت‌های متحرک به پیام‌ها برای جذابیت بیشتر.

6. کنترل‌های پیام (Message Controls): مدیریت بهتر پیام‌ها از جمله امکان محدود کردن کسانی که می‌توانند به شما پیام دهند.

با این ویژگی‌های جدید، کاربران می‌توانند تجربه‌ای پویا و شخصی‌سازی شده‌تر از پیام‌رسانی در اینستاگرام و مسنجر داشته باشند. این قابلیت‌ها اکنون به‌طور جهانی در دسترس هستند و با به‌روزرسانی به تجربه جدید مسنجر می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

با این به‌روزرسانی، اکنون می‌توانید به دوستان و خانواده خود دسترسی داشته باشید، چه در اینستاگرام باشند و چه در مسنجر. همچنین می‌توانید کنترل کنید که پیام‌ها و تماس‌های خود را کجا دریافت کنید، مثلاً در چت‌های خود یا در درخواست‌های پیام. منتظر ویژگی‌های جدیدتر باشید که به زودی اضافه خواهند شد تا شما را به عزیزانتان متصل نگه دارند.

 

 

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *