ویژگی هندزفری در اینستاگرام؛ گذاشتن استوری بدون نگه داشتن دکمه ضبط

ویژگی هندزفری در اینستاگرام؛ گذاشتن استوری بدون نگه داشتن دکمه ضبط

امروزه رسانه‌های اجتماعی همه چیز را در مورد مستندسازی نشان می‌دهند. از جمله سفرهایی که می‌روید، نوشیدنی و غذایی که مصرف می‌کنید، افرادی که می‌بینید و خاطرات فراموش‌نشدنی که تجربه می‌کنید، همگی موضوعات رایجی برای استوری‌ها و پست‌های اینستاگرام هستند و نگاه‌های مختصری به زندگی افرادی هستند که در اینستاگرام منتشر می‌شوند.

 

استفاده از ویژگی هندزفری در اینستاگرام

اینستاگرام اخیراً ویژگی جدیدی به نام ضبط ویدیو به صورت هندزفری توسعه داده است. شما می‌توانید از قابلیت هندزفری اینستاگرام استفاده کنید تا بدون نگه داشتن دکمه ضبط، فیلم بگیرید. این ویژگی ساده است و می‌توانید هر زمان که بخواهید فیلم را متوقف و دوباره شروع کنید.

 

این ویژگی می‌تواند مفید باشد اگر واقعاً بخواهید فیلمی را ضبط کنید که نیاز به دور شدن از دستگاه دارد، مانند فیلم‌برداری از یک فاصله یا برای مدت زمان طولانی. علاوه بر این، اگر در حال ضبط یک کلیپ طولانی‌تر هستید و نمی‌توانید در طول فیلم‌برداری دستگاه خود را نگه دارید، قابلیت فیلم‌برداری هندزفری اینستاگرام به کار می‌آید. در پایین صفحه ضبط اینستاگرام، در کنار سایر فیلترها، گزینه هندزفری را پیدا خواهید کرد.

 

دانلود استوری و پست و هایلایت اینستاگرام با ربات ویفالو

wefollowbot@

 

چرا بدون دست استوری ضبط کنیم؟

دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است بخواهید استوری اینستاگرام خود را بدون نگه داشتن دکمه ضبط کنید. در اینجا چند دلیل مهم را ذکر می‌کنیم:

 

شرکت در استوری اینستاگرام: اگر شما دکمه ضبط را فشار می‌دهید، تنها راه برای حضور در استوری گرفتن سلفی یا درخواست از شخص دیگری است که این کار را برای شما انجام دهد. اما اگر از حالت هندزفری استفاده کنید، می‌توانید خود و دیگران را در فیلم‌برداری خود بگنجانید.

 

منحصر به فرد بودن بیشتر: هنگام ضبط با فشار دادن دکمه، کارهای محدودی می‌توانید انجام دهید. با استفاده از حالت هندزفری و ترکیب آن با یک پایه گوشی خوب، می‌توانید استوری‌های منحصر به فردی برای بینندگان خود ایجاد کنید.

 

برای داشتن تجربه بهتر، پیشنهاد می‌شود از یک سه‌پایه کوچک برای تلفن هوشمند خود استفاده کنید تا هنگام ضبط ویدئو، تلفن را ثابت نگه دارد. اگر سه‌پایه ندارید، می‌توانید از هر وسیله‌ای استفاده کنید تا موبایل خود را در طول فیلم‌برداری پایدار نگه دارید.

 

ممکن است بخواهید قبل از شروع ضبط، تستی انجام دهید تا از پایداری موقعیت موبایل خود اطمینان حاصل کنید. اما به خاطر داشته باشید که استوری‌های اینستاگرام برای نمایش حالت‌های طبیعی و غیررسمی‌تر طراحی شده‌اند، برخلاف پست‌های صیقلی شده. بنابراین حتی یک اتفاق کوچک مثل سکسکه می‌تواند استوری را جالب‌تر و دوستانه‌تر کند، پس راحت باشید.

 

با انتخاب گزینه هندزفری در اینستاگرام، محدودیت زمانی یک دقیقه‌ای خواهید داشت. اگر قصد دارید به ضبط ویدئو ادامه دهید و نمی‌خواهید دکمه را نگه دارید، بهتر است از گزینه لایو استفاده کنید. با بیش از 700 میلیون کاربر در اینستاگرام، لایو اینستاگرام یک روش عالی برای تعامل با فالوورها در سراسر جهان است.

 

مراحل استفاده از ویژگی هندزفری در اینستاگرام

مرحله 1:
برنامه اینستاگرام را باز کنید.

 

مرحله 2:
برای باز کردن دوربین، روی نماد دوربین در گوشه بالا سمت چپ فید خود کلیک کنید. علاوه بر این، می‌توانید انگشت خود را به سمت راست بر روی صفحه اصلی اینستاگرام بکشید.

 

مرحله 3:
در حالی که در نمایش فیلتر “Normal” هستید، به سادگی از طریق فیلترهای پایین صفحه حرکت کنید تا به ویژگی هندزفری برسید. این ویژگی با یک نماد ضبط به رنگ نارنجی و صورتی مشخص شده است.استفاده از ویژگی هندزفری در اینستاگرام-ویفالو

مرحله 4:
وقتی آماده شروع فیلم‌برداری هستید، این دکمه را فشار دهید.

 

مرحله 5:
وقتی فیلم‌برداری تمام شد، دکمه توقف را فشار دهید. در پایین صفحه نمایش، هر بخش ۱۵ ثانیه‌ای از فیلم شما نمایش داده خواهد شد. برای انجام ویرایش‌ها روی آن ضربه بزنید.

مرحله 6:
روی “Next” کلیک کنید تا این کلیپ را با استوری خود منتشر کنید یا آن را به عنوان یک پیام خصوصی به حساب‌های خاصی ارسال کنید.

استفاده از فیلترهای حالت هندزفری اینستاگرام

پس از انتخاب حالت هندزفری در اینستاگرام، می‌توانید به مجموعه‌ای از فیلترهای مختلف دسترسی پیدا کنید. این امکان را دارید که هر فیلتر مورد علاقه خود را همراه با موسیقی مورد نظر انتخاب کرده و با حالت هندزفری ضبط کنید. برای شروع، کافیست به بخش استوری اینستاگرام بروید و حالت هندزفری را انتخاب کنید.

در این حالت، از میان فیلترهای موجود یکی را انتخاب کرده و دکمه ضبط را فشار دهید. این قابلیت برای هر دو دستگاه آیفون و اندروید که نسخه جدید اینستاگرام را نصب کرده‌اند، در دسترس است.

 

ضبط ویدیوهای هندزفری اینستاگرام در کامپیوتر

اگر دوربین تلفن همراه شما کیفیت مطلوبی ندارد، می‌توانید استوری‌های اینستاگرام خود را به حالت هندزفری روی رایانه ضبط کنید. برای ضبط ویدیوهای اینستاگرام بدون نیاز به نگه‌داشتن دکمه، می‌توانید از کامپیوتر خود به بخش لایو بروید.

همچنین، با استفاده از برنامه‌های شخص ثالث مانند YellowDuck می‌توانید از رایانه خود لایو اینستاگرام بگیرید. YellowDuck به شما این امکان را می‌دهد که پس از اتمام ضبط، ویدئو را در استوری خود ذخیره کنید.

 

نتیجه‌گیری

اینستاگرام همیشه ما را شگفت‌زده می‌کند. در حالی که جهان با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند، دیدن اینکه اینستاگرام چقدر سریع ویژگی‌ها و عملکردهای جدیدی را ایجاد می‌کند تا به مشکلات کسب‌وکارها پاسخ دهد و به مردم در حمایت از شرکت‌های محبوبشان کمک کند، عالی است.

همگام شدن با تازه‌های اینستاگرام هیچ‌گاه به اندازه حالا دشوار نبوده است. تقریباً هر هفته اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی معرفی می‌کند. برای به‌روز ماندن با آخرین به‌روزرسانی‌های اینستاگرام و تطبیق کسب‌وکار خود با آن‌ها، مقالات بیشتری از جدیدترین به‌روزرسانی‌هایی که ممکن است ندانید و نمی‌دانید چگونه از آن‌ها استفاده کنید، بررسی کنید. به خاطر داشته باشید که اینستاگرام همیشه در حال تغییر و افزودن ویژگی‌های جدید است (اکنون سریع‌تر از همیشه). و من مطمئن هستم که شما می‌خواهید حساب کسب‌وکارتان محبوب باشد. بنابراین نگران نباشید اگر هنوز هیچ‌کدام از چیزهایی که اشاره کردیم را ندارید – آن‌ها در راه هستند!

 

 

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *