هر آنچه که باید در مورد Threads بدانید، تردز اینستاگرام چیست؟

هر آنچه که باید در مورد Threads بدانید، تردز اینستاگرام چیست؟

Threads، برنامه جالب جدید اینستاگرام که توسط شرکت مادر فیسبوک متا ایجاد شده است، با ماموریت رقابت با توییتر وارد صحنه شده است. این پلتفرم ابتکاری که برای مکالمات بی‌درنگ طراحی شده است، در درجه اول حول پست‌های مبتنی بر متن می‌چرخد.

همچنین قابلیت به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های جذاب را ارائه می دهد که آن را به یک انتخاب قانع کننده برای کاربران تبدیل می کند. در مدت زمان بسیار کوتاهی، Threads به موفقیت بزرگی دست یافت و تا صبح پنجشنبه به 30 میلیون ثبت نام رسید که شامل سازندگان و تأثیرگذاران مورد علاقه شما نیز می شود.

در میان پذیرندگان اولیه، برندها، افراد مشهور و تأثیرگذاران متعددی وجود دارند که مشتاق هستند از امکانات ارائه شده توسط این برنامه پیشگامانه استقبال کنند. نکته مهم این است که Threads به طور یکپارچه با اینستاگرام ادغام می شود و به حساب های تأیید شده اجازه می دهد تا از تأیید خودکار لذت ببرند. علاوه بر این، کاربران این آزادی را دارند که تصمیم بگیرند که آیا حساب Threads آنها عمومی یا خصوصی باشد.

برنامه Threads برای چیست؟

موضوعات اینستا چیست؟

Threads یک برنامه پیام رسانی است که توسط مارک زاکربرگ توسعه یافته است که به طور یکپارچه به حساب اینستاگرام شما متصل می شود. این به کاربران اجازه می دهد تا با حلقه نزدیک دوستان خود ارتباط برقرار کنند و عکس ها، فیلم ها و پیام ها را به اشتراک بگذارند. بر تسهیل مکالمات خصوصی و صمیمی بین کاربران تمرکز دارد.

Threads چگونه کار می کند؟

رونمایی اینستاگرام از قاتل توییتر

Threads یک نوع برنامه اینستاگرام است که برای مکالمات عمومی و بی‌درنگ طراحی شده است. با ادغام نام کاربری فعلی اینستاگرام خود، به این پلتفرم نوآورانه دسترسی پیدا می کنید.

این برنامه به طور یکپارچه زیبایی شناسی و سیستم ناوبری اینستاگرام را ترکیب می کند و تجربه ای آشنا برای کاربران ایجاد می کند. علاوه بر این، Threads به شما امکان می دهد محتوای خود را مستقیماً در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید و دامنه آن را گسترش دهید.

شما کنترل کامل بر تعاملات خود دارید، با گزینه هایی برای لغو فالو، مسدود کردن، محدود کردن و گزارش پروفایل ها. با محدودیت 500 کاراکتری، می توانید خود را از طریق متن، پیوندها، عکس ها و ویدیوهای حداکثر 5 دقیقه بیان کنید.

Threads به شما این امکان را می دهد که با دیگران ارتباط برقرار کنید و صدای خود را در جامعه آنلاین به اشتراک بگذارید و در عین حال به دستورالعمل های انجمن اینستاگرام پایبند باشید.

Treads vs Twitter

Threads vs Twitter: Which Social Media Platform Is Better?

Threads و Twitter، دو پلتفرم با اهداف و پایگاه های کاربری متمایز. Threads، برنامه پیشرفته توسعه یافته توسط اینستاگرام، تجربه منحصر به فردی را برای حلقه نزدیک دوستان شما ارائه می دهد.

Threads شبکه های اجتماعی خصوصی را با قابلیت اشتراک گذاری پست ها، عکس ها، فیلم ها و پیام ها متحول می کند. از سوی دیگر، توییتر (که اکنون توسط ایلان ماسک اداره می شود) یک پلتفرم جهانی است که امکان بیان آزادانه ایده ها را فراهم می کند و به بحث بین افراد، مشاغل و شخصیت های عمومی در سراسر جهان دامن می زند.

مثال دیگر این است که توییتر به شدت به هشتگ ها متکی است که به عنوان یک جنبه اساسی پلتفرم عمل می کنند. آنها به کاربران اجازه می دهند به راحتی پست های مرتبط با متن و موضوعات خاص را پیدا کنند و محتوای محبوب را در یک مکان متمرکز شناسایی کنند. در مقابل، موضوعات فاقد توانایی جستجوی متن یا عبارات خاص هستند.

 

مقایسه معاملات با توییتر

عملکرد:

  • تویتر یک پلت فرم رسانه اجتماعی است که در آن کاربران می توانند پیام های کوتاهی به نام توییت ارسال کنند، محتوا را به اشتراک بگذارند و با دیگران تعامل داشته باشند.
  • موضوعات یک ویژگی در دسترس در همه پلتفرم‌ها هستند که به کاربران اجازه می‌دهند با پیوند دادن پیام‌های مرتبط، مکالمات سازمان‌یافته و متوالی ایجاد کنند.

ساختار محتوا:

  • تویتر: توییت‌ها پست‌های مستقلی هستند که به ۲۸۰ کاراکتر محدود می‌شوند (قبلاً ۱۴۰ کاراکتر). آنها ذاتاً در یک ساختار نخ مانند سازماندهی نشده اند.
  • رشته‌ها: پیام‌های درون رشته‌ها در قالب خطی پیوند داده می‌شوند و یک مکالمه ساختاریافته و متوالی محدود به 500 کاراکتر ایجاد می‌کنند.

تعامل:

  • توییتر: کاربران می توانند با لایک کردن، بازتوییت کردن و پاسخ دادن با توییت ها درگیر شوند. پاسخ‌ها به توییت‌ها پیام‌های جداگانه‌ای هستند و مکالمات به‌طور خودکار به‌عنوان رشته‌ها ساختاربندی نمی‌شوند.
  • موضوعات: کاربران می‌توانند مستقیماً به پیام‌های خاصی در یک رشته پاسخ دهند و یک موضوع بحث ساختاریافته ایجاد کنند. موضوعات مشارکت و مشارکت آسان تر در مکالمات را تشویق می کنند.

حریم خصوصی:

  • توییتر: کاربران می توانند تنظیمات حریم خصوصی خود را سفارشی کنند و حساب خود را عمومی یا خصوصی کنند. هنگامی که یک توییت پست می شود، به طور کلی برای عموم قابل مشاهده است، مگر اینکه کاربر یک حساب خصوصی داشته باشد یا توییت را حذف کند.
  • Threads: تنظیمات حریم خصوصی برای رشته ها به پلتفرمی که روی آن ایجاد می شوند بستگی دارد. کاربران ممکن است کنترل کنند که چه کسی می تواند رشته های آنها را مشاهده کرده و در آنها شرکت کند.

ناوبری و سازماندهی:

  • توییتر: کاربران می‌توانند توییت‌هایی را از حساب‌هایی که دنبال می‌کنند مرور کنند، توییت‌هایی را از هشتگ‌های خاص مشاهده کنند، یا موضوعات پرطرفدار را بررسی کنند. سازمان کلی بر اساس توییت های فردی و جدول زمانی کاربران است.
  • موضوعات: پیام‌های درون یک رشته به ترتیب زمانی نمایش داده می‌شوند و به کاربران این امکان را می‌دهند که به راحتی مکالمه را دنبال کرده و پیمایش کنند. موضوعات روشی ساختارمندتر و سازماندهی شده برای ارائه محتوا ارائه می دهند.

ادغام چندرسانه ای:

  • توییتر: کاربران می‌توانند تصاویر، ویدئوها، فایل‌های GIF و سایر محتوای چندرسانه‌ای را مستقیماً در توییت‌های خود جاسازی کنند.
  • موضوع: مانند توییتر، رشته‌ها می‌توانند شامل عناصر چندرسانه‌ای مانند تصاویر و ویدیوها در پیام‌های جداگانه باشند.

چه اتفاقی برای توییتر خواهد افتاد؟

تویتر، پلتفرم محبوب رسانه‌های اجتماعی، علیرغم معرفی رشته‌های “قاتل توییتر” توسط مدیر عامل متا، مارک زاکربرگ، همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و جایگاه خود را به عنوان مرکزی برای بحث عمومی و اشتراک‌گذاری اخبار حفظ خواهد کرد.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که Threads و Twitter اهداف متفاوتی دارند و انواع مختلفی از ارتباطات را هدف قرار می دهند. در حال حاضر، Threads عملکردی برای اجازه دادن به پیام های مستقیم ندارد، که یک ویژگی در توییتر است.

بنابراین، هر دو پلتفرم به طور مستقل همزیستی خواهند داشت و نیازها و ترجیحات مختلف پایگاه های کاربری مربوطه خود را برآورده می کنند. همانطور که توییتر به تسهیل مکالمات عمومی، ریتوییت ها و تعامل در مقیاس بزرگتر ادامه می دهد، Threads خود را به عنوان یک پلت فرم برای ارتباطات صمیمی بین دوستان نزدیک تثبیت می کند.

کارآفرینان چگونه باید از برنامه Instagram Threads استفاده کنند؟

از Threads، یک برنامه اینستاگرام که برای گروه‌های دوستان نزدیک و خصوصی طراحی شده است، برای ایجاد روابط قوی‌تر و ایجاد حس انحصار با مشتریان خود استفاده کنید.

به عنوان یک کارآفرین، استفاده از Threads فرصتی منحصر به فرد برای تعامل با مخاطبان خود به شیوه‌ای شخصی‌تر و تعاملی‌تر فراهم می‌کند که در نهایت تصویر برند شما را تقویت می‌کند و باعث رشد کسب‌وکار می‌شود.

برنامه‌های نوآورانه‌ای مانند Threads به شما امکان می‌دهند محتوای انحصاری، به‌روزرسانی‌های پشت صحنه، و پیشنهادات ویژه را با گروهی منتخب از دنبال‌کنندگان به اشتراک بگذارید، ارتباطات عمیق‌تری را تقویت کنید و یک جامعه وفادار بسازید.

با استفاده از Threads و سایر ابزارهای تجاری، می‌توانید تصویر برند خود را ارتقا دهید، روابط قوی‌تری ایجاد کنید، و از قدرت ارتباطات صمیمی استفاده کنید.

نتیجه گیری در مورد Threads Meta

Threads یک تغییر دهنده بازی برای کاربران اینستاگرام است. این برنامه جدید به شما امکان می دهد با نزدیک ترین دوستان خود به روشی صمیمی تر و متمرکزتر ارتباط برقرار کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

Threads به شما این فرصت را می دهد تا تجربیات، افکار و احساسات روزانه خود را با کسانی که برای شما مهم هستند به اشتراک بگذارید. مثل این است که شبکه اجتماعی خصوصی خود را در اینستاگرام داشته باشید.

اگر یک کارآفرین هستید، Threads امکانات هیجان انگیزی را برای ارتباط با مخاطبان هدف خود در سطح عمیق تر و ایجاد روابط قوی تر ارائه می دهد. این فرصت باورنکردنی را برای بهبود تجربه اینستاگرام خود از دست ندهید. اکنون Threads را دانلود کنید و دنیای خود را با کسانی که برای شما مهم هستند به اشتراک بگذارید.

مزایای استفاده از نخ ها چیست؟

استفاده از Threads، برنامه اینستاگرام، چندین مزیت را ارائه می دهد. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی عکس ها، فیلم ها و پیام ها را با دوستان نزدیک خود در یک فضای خصوصی و صمیمی به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید چت‌های گروهی ایجاد کنید، تنظیمات حریم خصوصی خود را سفارشی کنید و برای انعطاف‌پذیری بیشتر بین حساب‌ها جابه‌جا شوید.

نصب رشته ها

جالب است بدانید که پس از نصب تاپیک ها، در پایین پروفایل اینستاگرام به شما نشان می دهد که چند نفر تاپیک را نصب کرده اند. و اگر روی این شماره در نمایه شخص دیگری کلیک کنید، می‌توانید مستقیماً رشته‌های مخاطب را دنبال کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *