نحوه مشاهده هیستوری اینتراکشن اینستاگرام ( تاریخچه تعاملات)

نحوه مشاهده هیستوری اینتراکشن اینستاگرام ( تاریخچه تعاملات)

هیستوری اینتراکشن شامل فعالیت‌هایی است که شما در اینستاگرام انجام داده‌اید و در ارتباط با دیگر کاربران بوده است. این فعالیت‌ها شامل لایک‌ها، کامنت‌ها و ریپلای‌های استوری می‌شود. این تعاملات تاثیر زیادی بر روی نحوه نمایش محتواها توسط اینستاگرام برای شما دارند. اینستاگرام از طریق این فعالیت‌ها متوجه می‌شود که چه محتواهایی برای شما جذاب‌تر است و به این ترتیب سعی می‌کند میزان رضایت شما را افزایش دهد.

 

اینستاگرام هر بار با قابلیت‌های جدید خود کاربران را شگفت‌زده می‌کند. این شبکه اجتماعی تلاش می‌کند تا بهترین و جذاب‌ترین محتواها را به کاربران نمایش دهد و همچنین امکاناتی را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند به راحتی اعمال و تعاملات خود را مدیریت کنند. یکی از این امکانات مفید، قابلیت مشاهده تاریخچه تعاملات (هیستوری اینتراکشن) است که در بروزرسانی‌های اخیر اضافه شده است.

 

فواید دسترسی به هیستوری اینتراکشن

دسترسی به هیستوری اینتراکشن مزایای زیادی دارد. برای مثال، اگر یک پست را لایک کرده‌اید و بعد از چند روز می‌خواهید آن را به دوستی نشان دهید، اما نمی‌توانید آن پست را پیدا کنید، می‌توانید به تاریخچه لایک‌هایتان مراجعه کرده و آن پست خاص را بیابید. همچنین می‌توانید به کامنت‌ها و ریپلای‌های استوری‌های خود دسترسی داشته باشید.

 

چگونه به هیستوری اینتراکشن دسترسی پیدا کنیم؟

برای مشاهده هیستوری اینتراکشن‌های خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.

2. به بخش پروفایل خود بروید.

3. از بالای صفحه، علامت سه خط افقی را بزنید تا گزینه‌های دیگری برای شما نمایش داده شود.چگونه به هیستوری اینتراکشن دسترسی پیدا کنیم-ویفالو

4. گزینه “Your activity” را انتخاب کنید.

5. سپس گزینه “Interactions” را بزنید.

در این مرحله، با 4 گزینه روبرو خواهید شد که تاریخچه فعالیت‌های شما به 4 دسته تقسیم می‌شود:

1. کامنت‌ها: در این قسمت می‌توانید تمامی کامنت‌هایی که از اولین روز راه‌اندازی پیج خود گذاشته‌اید را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید ببینید که این کامنت‌ها را برای کدام پیج‌ها گذاشته‌اید.

 

2. لایک‌ها: یکی از بخش‌های پرکاربرد هیستوری اینتراکشن، بخش لایک‌ها است. می‌توانید ببینید که از زمان ایجاد پیج، چه پست‌هایی را لایک کرده‌اید. این قسمت به شما کمک می‌کند پست‌هایی را که قبلاً لایک کرده‌اید و می‌خواهید دوباره ببینید، پیدا کنید.

 

3. ریپلای استوری‌ها: می‌توانید تمامی ریپلای‌های استوری‌های خود را در این قسمت ببینید. این ریپلای‌ها از جمله حساس‌ترین و خصوصی‌ترین چیزهایی هستند که در اینستاگرام دارید، بنابراین باید به شدت مراقب امنیت پیج خود باشید.

 

4. بازدیدها (Review): اگر Review خاصی در اینستاگرام انجام داده‌اید، می‌توانید از این بخش به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

 

این قابلیت‌های مفید به شما کمک می‌کند تا به راحتی به تاریخچه فعالیت‌های خود در اینستاگرام دسترسی داشته باشید و کنترل بیشتری بر روی تعاملات خود داشته باشید.

 

آموزش جامع پاک کردن اکسپلور اینستاگرام

ویژگی هندزفری در اینستاگرام؛ گذاشتن استوری بدون نگه داشتن دکمه ضبط

راه‌های آسان برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام

ایده‌های جذاب برای ایجاد پیج اینستاگرام

8 روش تضمینی برای دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

 

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *