معرفی برنامه Meitu; دوربین حرفه ای و ویرایشگر تصاویر و ویدیوهای سلفی

معرفی برنامه Meitu; دوربین حرفه ای و ویرایشگر تصاویر و ویدیوهای سلفی

معرفی برنامه Meitu; دوربین حرفه ای و ویرایشگر تصاویر و ویدیوهای سلفی

گسترش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر باعث شده تا برنامه‌های تغییر و بهبود تصاویر یا ویدیوها به بخشی جدایی ناپذیر از تلفن‌های هوشمند تبدیل شوند. اگرچه اکثر پلتفرم های اجتماعی قابلیت ویرایش اولیه دارند.

گسترش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر باعث شده تا برنامه‌های تغییر و بهبود تصاویر یا ویدیوها به بخشی جدایی ناپذیر از تلفن‌های هوشمند تبدیل شوند.

اگرچه اکثر پلتفرم‌های اجتماعی دارای قابلیت ویرایش اولیه هستند. اما استفاده از عناوین انحصاری مانند برنامه Meitu می تواند به نتایج بهتری منجر شود.

 

بعد از نصب و اجرای اپلیکیشن Meitu، به سرعت متوجه خواهید شد که با یک برنامه جامع با امکانات فراوان روبرو هستید. البته متاسفانه طراحی اپلیکیشن از یکپارچگی چندانی برخوردار نیست و ظاهری ساده و مینیمال را ارائه نمی دهد.

بسیاری از ویژگی ها به طور مداوم در بخش های مختلف تکرار می شوند و چنین موضوعی می تواند در ابتدا کاربر را سردرگم کند.

به طور کلی، تمرکز برنامه Meitu بر روی ارائه ویژگی های مربوط به ویرایش و زیباسازی چهره است. امکان استفاده از ویژگی های برنامه بر روی تصاویر یا فیلم های ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه وجود دارد و یا کاربران می توانند با کمک دوربین موبایل خود تغییرات اعمال شده را به صورت زنده مشاهده کنند.

ابزار Beautify یکی از مهمترین عناصر برنامه است که امکان تنظیم موارد مختلف مانند صافی، روشنایی، سفیدی و شفافیت را فراهم می کند. البته نیازی به تنظیم دستی تمامی موارد ذکر شده نیست و اپلیکیشن برخی از کارها را به صورت خودکار انجام می دهد.

ابزار Fine tune همچنین گزینه های مختلفی را برای تغییر ابعاد سر و صورت، چشم ها، چانه، بینی، لب ها، گونه ها، دندان ها و فرم کلی صورت ارائه می دهد.

سبک های از پیش ساخته چیزهای دیگری هستند که می توانند روح جدیدی به تصاویر ببخشند و انیمیشن یا افکت های مختلف را به تصاویر یا ویدئوها اضافه کنند.

بدون شک هیچ اپلیکیشن ویرایش عکسی بدون ارائه فیلترهای رنگی مختلف نمی تواند ادعا کند که کامل است و اپلیکیشن Meitu نیز از همین قاعده پیروی می کند.

در حالت پیش فرض فیلترها و استایل های محدودی در دسترس خواهند بود و در صورت نیاز کاربر باید موارد مورد نظر را دانلود کند. البته برخی از گزینه‌ها فقط در اختیار دارندگان نسخه پریمیوم هستند.

از ویژگی‌های ذکر شده در بخش‌های قبلی می‌توان در ویدیوها نیز استفاده کرد و برای افزودن جلوه‌ها از آنها استفاده کرد.

این برنامه به صورت داخلی از یک ویرایشگر ویدیو پشتیبانی می کند که دارای ویژگی های اساسی مانند برش، تغییر رنگ، افزودن متن و موسیقی است. همچنین، بخش روتوش ویدیو به طور خاص برای زیباسازی ویدیوها طراحی شده است.

کاربران برنامه Meitu می توانند تصاویر ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه خود را به کلاژ تبدیل کنند. طیف گسترده ای از قالب های قابل استفاده در دسترس کاربران است که می توان جلوه ها، متن ها و فریم های مختلف را به آنها اضافه کرد.

برنامه Meitu گزینه مناسبی برای افزودن افکت به سلفی ها یا ویدیوها است که طیف وسیعی از محتوای قابل دانلود را در اختیار کاربران قرار می دهد. البته متاسفانه رابط کاربری برنامه خیلی ساده و کارآمد نیست; اما وجود امکانات زیاد باعث شده که این ضعف کمتر دلچسب شود.

همچنین ممکن است تبلیغات مختلف تعبیه شده در صفحات مختلف باعث آزار کاربران شود که با خرید نسخه پریمیوم یا استفاده از نسخه های غیر رسمی می توان آنها را حذف کرد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *