دانلود فیلم از اینستاگرام برای آیفون واندروید

دانلود فیلم از اینستاگرام برای آیفون واندروید

دانلود فیلم از اینستاگرام برای آیفون واندروید

از آنجایی که اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب در ایران و سراسر جهان شناخته می‌شود، روزانه میلیون‌ها عکس و ویدیو در آن به اشتراک گذاشته می‌شود.

بسیاری از این محتواها جذاب و آموزنده برای کاربران هستند. اگر از گوشی آیفون یا استفاده می‌کنید و می‌خواهید عکس یا ویدیوهای مورد علاقه خود را از اینستاگرام ذخیره کنید، باید ترفندهای مربوطه را یاد بگیرید.

در این آموزش، روش‌های مختلف دانلود عکس و ویدیوهای اینستاگرام در آیفون را برای شما توضیح خواهیم داد.

برای دانلود فیلم‌ها از اینستاگرام به راحتی می‌توانید از برنامه‌های دانلود محتوای ویدیویی برای دستگاه‌های iOS استفاده کنید. برخی از برنامه‌هایی که این امکان را فراهم می‌کنند، عبارتند از “Documents by Readdle”، “Total Files” و “Video Saver Pro”.

با استفاده از این برنامه‌ها، شما می‌توانید لینک فیلم موردنظر خود را از اینستاگرام کپی کرده و درون برنامه قرار داده و سپس فیلم موردنظر را دانلود کنید. همچنین توجه داشته باشید که استفاده از این برنامه‌ها باید با قوانین حق نشر موافقت کند.

 

مراحل دانلود فیلم از اینستاگرام برای دستگاه iOS به شرح زیر است:

1. نصب برنامه دانلود: ابتدا یکی از برنامه‌های دانلود ویدیویی مانند “Documents by Readdle” یا “Total Files” را از App Store دانلود و نصب کنید.

2. باز کردن برنامه: پس از نصب برنامه را باز کرده و به بخش مربوط به مرورگر آن بروید.

3. باز کردن اینستاگرام در مرورگر: اکنون وارد اینستاگرام شوید و پستی که می‌خواهید فیلم آن را دانلود کنید را پیدا کنید.

4. کپی لینک پست: با لمس و نگهداشتن بر روی فیلم موردنظرتان، گزینه “کپی لینک” را انتخاب کنید.

5. دانلود فیلم: حالا به برنامه دانلود، به قسمت مرورگر بروید و لینک را درج کنید. سپس به شما اجازه می‌دهد که فیلم موردنظرتان را دانلود کنید.

با انجام این مراحل، می‌توانید فیلم‌های محبوبتان را از اینستاگرام دانلود کنید. توجه داشته باشید که استفاده از محتواهایی که دانلود می‌کنید باید با قوانین حق نشر موافقت کند.

 

دانلود فیلم از اینستا گرام برای دستگاه های اندروید:

برای دستگاه‌های اندروید، می‌توانید از برنامه‌های دانلود ویدیویی متنوعی برای دانلود محتواهای از اینستاگرام استفاده کنید، اما یک نکته مهم این است که استفاده از برنامه‌های دانلود محتوایی که قانونی نیستند ممکن است با مشکلات قانونی همراه شود.

می‌توانید از برنامه‌هایی مانند “Video Downloader for Instagram” یا “Insave – Instagram photo and video downloader” که در فروشگاه Play Store موجود هستند برای دانلود فیلم‌ها، پست‌ها و موزیک‌های از اینستاگرام استفاده کنید.

با این برنامه‌ها، شما می‌توانید لینک پست موردنظرتان را کپی کنید و سپس با اجازه از صاحب محتوا، محتواهای موردنظرتان را دانلود کنید.

در هر صورت، لطفا توجه داشته باشید که استفاده از محتواهایی که ممکن است حق نشر داشته باشند فقط با مجوز صاحبان اصلی آنها انجام شود و همواره بر اساس قوانین حق نشر عمل کنید.

 

نمونه ای از ربات تست شده برای دانلود فیلم و پست و موزیک و…. از اینستاگرام برای ios و اندروید

 

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *