ترفند افزایش کیفیت ریلز اینستاگرام

ترفند افزایش کیفیت ریلز اینستاگرام

ترفند افزایش کیفیت ریلز اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین پلتفرم هایی است که برای اشتراک گذاری ویدئو و تصویر استفاده می شود. اینستاگرام که متعلق به متا است، دائماً در حال به روز رسانی ویژگی های خود است تا آن را به بهترین شکل ممکن برای کاربران ارائه دهد.
اگرچه هدف افزایش تجربه کاربر است، اما همچنان ممکن است کیفیت ویدیوها، حلقه‌ها و تصاویر شما را زمانی که آنها را دور از چشم و بدون اطلاع شما آپلود می‌کنید کاهش دهد.

اما راه حلی برای جلوگیری از این کاهش کیفیت وجود دارد. در اینجا شما را با این تنظیمات آشنا می کنیم.

دلیل کاهش کیفیت تصاویر و ویدیوها در اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام به طور پیش فرض کیفیت آپلود تصاویر و ویدیوها را کاهش می دهد. این کاهش کیفیت به منظور آپلود سریعتر و صرفه جویی در مصرف داده انجام می شود. این فرآیند مخفیانه انجام می شود و بسیاری از کاربران از این موضوع آگاه نیستند.

اما یک تنظیم مخفی در اینستاگرام وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد ویدیوها و تصاویر خود را با کیفیت بالاتر به اشتراک بگذارند.

تنظیمات مربوط به افزایش کیفیت ریل و تصاویر

با فعال کردن تنظیمات پنهان، تصاویر و ویدیوهای شما همچنان با کیفیت بالا آپلود می‌شوند، حتی اگر از اتصال اینترنت ضعیف استفاده کنید. در ادامه نحوه فعال کردن این ویژگی را توضیح خواهیم داد.

  1. اینستاگرام را باز کنید.
  2. روی نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  3. به نماد سه خط در گوشه سمت راست بالا دسترسی داشته باشید.
  4. تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید.
  5. به پایین بروید و روی گزینه استفاده از داده و کیفیت رسانه کلیک کنید.
  6. “آپلود با بالاترین کیفیت” را فعال کنید.

چه زمانی کیفیت پایین را انتخاب کنیم؟

به خاطر داشته باشید که همیشه لازم نیست تنظیمات اینستاگرام خود را روی آپلود با بالاترین کیفیت تنظیم کنید. به هر حال، گاهی اوقات لازم است گزینه کم کیفیت را انتخاب کنید.

زمانی که قصد آپلود یک ویدیوی طولانی را دارید و اینترنت شما ضعیف است یا داده ها محدود است، باید مراقب باشید که کیفیت بالای آپلود را خاموش کنید تا آپلود بهتر انجام شود.

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *