آپدیت جدید تلگرام: انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام

آپدیت جدید تلگرام: انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام

آپدیت جدید تلگرام: انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام

بیش از 100 میلیون کاربر جدید در ژانویه امسال به تلگرام پیوستند و به دنبال حفظ حریم خصوصی و آزادی بیشتر بودند. اما پیام ها و خاطراتی که در برنامه های قدیمی باقی مانده اند ، چه می کنید؟


از امروز ، همه می توانند از طریق برنامه هایی مانند WhatsApp ، Line و KakaoTalk ، تاریخچه گپ خود را - از جمله فیلم ها و اسناد - به تلگرام بیاورند. این کار هم برای گپ های فردی و هم برای گروه ها مفید است:


چگونه چت واتساپ را به تلگرام منتقل کنیم؟


انتقال از دستگاه iOS:

برای جابجایی یک گپ از WhatsApp در iOS ، صفحه Contact Info یا Group Info را در WhatsApp باز کنید ، روی Export Chat ضربه بزنید ، سپس Telegram را در منوی Share انتخاب کنید.



انتقال از دستگاه اندرویدی:

در Android ، چت WhatsApp را باز کنید ، روی ⋮> بیشتر> صادر کردن گپ ضربه بزنید ، سپس تلگرام را در منوی اشتراک انتخاب کنید:



پیام ها به روز جاری وارد می شوند اما دارای مهر زمان اصلی آنها نیز هستند. همه اعضای چت در تلگرام پیام ها را مشاهده می کنند.


بهترین قسمت این است که پیام ها و رسانه هایی که شما منتقل می کنید نیازی به اشغال فضای اضافی ندارند. برنامه های قدیمی باعث می شوند شما تمام داده ها را در دستگاه خود ذخیره کنید - اما تلگرام در حالی که به شما امکان دسترسی به پیام ها ، عکس ها و فیلم های خود را در هر زمان که نیاز دارید اجازه می دهد تقریباً فضا اشغال نکند.

Powered by Froala Editor


برچسب ها: آپدیت-تلگرام , انتفال چت واتساپ

ارتباط با پشتیبان