آموزش نحوه دانلود عکس و فیلم اینستاگرام در اندروید و IOS

آموزش نحوه دانلود عکس و فیلم اینستاگرام در اندروید و IOS

آموزش نحوه دانلود عکس و فیلم اینستاگرام در اندروید و IOS

نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گوشی اندروید و IOS یکی از چالش هاییست که کاربران از ابتدا تا کنون در استفاده از این اپلیکیشن با آن مواجه بوده اند. اپلیکیشن اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که به صورت پیش فرض امکان ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام برای کاربر وجود ندارد و به نظر می رسد این محدودیت به علت جلوگیری از حق کپی رایت و نسخه برداری است. بیش از ده ها نرم افزار برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در اندروید وجود دارد که هر کدام امکانات ویژه ای دارند اما چیزی که حائز اهمیت است کارآمد بودن آنهاست. علاوه بر آن می توان از ترفندهای مختلفی برای ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام استفاده کرد. 

با مطالعه آموزش نحوه دانلود عکس و فیلم در اندروید و IOS با بهترین ابزاد دانلود رایگان از اینستاگرام آشنا خواهید شد و دیگر محدودیتی برای دانلود عکس و فیلم اینستاگرام نخواهید داشت.و حتی میتوانید استوری و هایلایت ها را هم از اینستاگرام دانلود نمایید.

با استفاده از لینک های زیر میتوانید به راحتی فایل عکس و یا ویدیو پست ها و استوری و هایلایت را از اینستاگرام دانلود نمایید:

برای دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام میتوانید به صفحه دانلود از اینستاگرام مراجعه نمایید.

برای دانلود استوری از اینستاگرام میتوانید به صفحه دانلود استوری  از اینستاگرام مراجعه نمایید.

برای دانلود هایلایت  از اینستاگرام میتوانید به صفحه دانلود هایلایت از اینستاگرام مراجعه نمایید.

برای دانلود فایل عکس و ویدیو پست های اینستاگرام نیاز است تا آدرس آن پست را در سیستم وارد نمایید. برای بدست آوردن آدرس پست اینستاگرام و دانلود آن به روش زیر عمل نمایید:

طبق شکل زیر آدرس URL را به کمک گزینه copy link کپی کنید. سپس در صفحه  دانلود از اینستاگرام  وی فالو وارد نمایید.


حال با کلیک روی دکمه دانلودفایل عکس و ویدیوی اینستاگرام براحتی برای شما دانلود خواهد شد.


Powered by Froala Editor


برچسب ها: دانلود عکس اینستاگرام- دانلود ویدیو اینستاگرام-دانلود استوری اینستاگرام-دانلود هایلایت اینستاگرام-دانلود پست اینستاگرام

ارتباط با پشتیبان